WEEKEND

Hallooo! Förlåt för dåligt uppdatering men jag har inte haft tid att blogga.

Men men.. Den här helgen har ägt! I fredags efter skolan så drog jag, Vera och sara hem till mej.
Och vi bestämde att träffa José/Kosé (?) haha på medis. Så vi satte på oss pyamasbyxor, bh:ar (över tröjorna) och masker ^^. Jaa vi är normala, vadårå? Sen så flumma vi loss.

Senare så kom Yassin och Petra till mej. Vi åkte till Slussen och mötte Stella. Sedan for vi iväg till ett ställe som jag ej kommer ihåg namnet på och mötte alla andra från muk. Och så körde vi discobowling. Det var asnajs att träffa Mille och Gabbe och alla. Träffar ju inte dom så ofta nu för tiden :/ Men det blir det ändring på nu när jag börjar i Mariaskolan agaain ;)
Jaja, efter bowlingen drog alla på ett Café, klockan var typ halv tio. Men där stannade vi fyra inte så länge. Vi stack o handla lite mys, och hyrde film.
Hade det bäst med er<3
Och den här natten så slaggade jag hos min lilla bebi Cicci. Vi såg på "Are you scared" och den var lääskiig.
Vi hade grymt kul. Älskar dej. Nu är det söndag och jag kom hem för en stund sen. Klockan fyra ska jag och Cicci till eriksdalsbadet :)



Här kommer pics från helgen (a)

HAHA jag & vera bebi
suddih bild på sara(a)
Yassin<3
 DISCOBÅÅWLING

Cicci & Jag
Cicci o jag tjockade oss somfan(;
har färgat håret svart,ser grått ut på bilden


HUGS HUGS HUGS //MAJA (aaaaaaaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0