Så sjukt jävla intressant!

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Självklart!



Vad står det i ditt tredje?
Jag har inte blockat dej men min msn e cepe, jag kan typ nt svara men folk kan skriva till mej ;O men ja är nt inne längre<3,




Och vem var det ifrån?
Sara <3



Är han/hon kattig?
nääpp väääärsta nörden!! ;D


Smsar ni ofta?
Always

vad står det i ditt 18:e sms?
Okej men jag tkr att du borde komma<3, saknar dej


Och det var ifrån?
Sara ^^




Är han/hon farlig?
oooh jaa!



Hur farlig?
haha, lääskigt farlig


Gå in på inkorg och tryck uppåt 2 gånger, vad står det?
Srry att jag loggade ut jag fick lite bråttom :P <333

Och det var från?
Emil<3

Är han/hon snygg?
jeaass bååx

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig?
Orkaa, men alla?


Smsar du ofta?
too muutch

Hur många sms har du skickat?
10012398392473462387467892375627971518223 st :D ^^

Hur många mms?
typ 10 sen ja fick tbx telen från lagning

Är du beroende?
japp


Vem ringde du senast?
haha nån snubbe som mickis bad mej ringa x)



mottagna samtal
?




Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
Egobild (;



många bilder har du på mobilen?
1447 (:


Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Rosa walkman, sony ericsson blaa blaa blaa



har du varit helt ärlig nu?
Hellyes!! :D


/KRAUUUMMS, MAJA (a)

Kommentarer
Postat av: Tintin (:

Sv: Åhå så smexigt!

2010-02-23 @ 12:47:01
URL: http://barnetarne.blogg.se/
Postat av: Anonym

det stavas MUCH

2010-02-24 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0