MÅNDAG again...

Tjoolahopp! Min underbara vän Lidia tipsade mig om rean på Ur & Penn, halsband för 30 kr och örhängen 20 kr. Så efter sången stack jag till ringen med Nora och Julia och sen var dom tvungna att gå så jag var där och kunde inte bestämma mig, halsbandet vill jag ha kvar och örhängena är jag jätte osäkra på såå nu är det upp till er. Ska jag ha kvar eller inte? Och ärligt svara nu, för ni brukar aldrig svara när jag frågar såna här frågor, här kommer dom :


Dom är silvriga.  Det är effekter. hah såklart...


Halsbandet som är kryddan på den tråkiga outfiten!
Smaken är som baken som man brukar säga, eller brukar man?

Stella

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA KVAAAR!!! BÅDA

2010-02-08 @ 21:28:53
Postat av: yaaaaaaaaassiiiiiiin

jaa vrf inte båda?:) men om du måste välja, ta örhängerna.

kramisar&pussisar från ditt livs stora kärlek,yassin haha<3

2010-02-08 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0