hej o hejdå (:

Cha cha bloggen!

Nu blir det lite serious talking.. I min nuvarande skola trivs jag inte alls. Eller om inte Cicci och Sara hade gått där hade jag nog bytt för länge sen. Men men.. Liksom alla dagar ser typ likadana ut, vissa störda människor. Och vart man än går så ropar alltid nån "FJOORTIS!!" efter en. Man blir så jävla frustrerad och irriterad. Vafan dom känner inte mej??
Så jag har bestämt mej för att byta tillbaka till min gamla skola. Och nu har jag äntligen kommit in i B!
Det känns jätteskönt och jag ska SJÄLVKLART hålla kontakten med mina älsklingar Cicci, Sara och Vera. Vi ska vara lika tajta som vi är nu.
På måndag förändras allt.

 Bye bye Södermalmsskolan!
 Here I come Mariaskolan!

Ciaao, Maja (a)


Kommentarer
Postat av: vera

kommer sakna dig! <3

2010-02-10 @ 23:01:14
URL: http://dontevenask.blogg.se/
Postat av: Maja

Kommer sakna dej med, men vi håller kontakten ofc<33

2010-02-11 @ 09:53:51
Postat av: cecilia

ingen kallar oss fjortis längre ju.. kommer sakna dig som fan ;(

jag älskar dig med mitt liv ...

2010-02-11 @ 15:38:44
Postat av: vera

uppdateraaaa :D <33

2010-02-11 @ 21:11:43
URL: http://dontevenask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0