FredagLördagSöndag

Shoohoo!
Typ bästa helgen, eller hela helgen har ju inte gått, men bästa fredagen i alla fall!
Det var jag, Stella, Linn, Molly och Yassin som sussade hos Petra :P
Vi hade skitkul. Köpte hur mycket gott som helst hahaha. Och jag som hade bestämt mig för att bli vegeterian. hehe funkade inte så bra. För jag åt kyckling xD. haha. fast jag kan ju ändå vara vegeterian. Bara att jag inte äter fågel.. (?) eller.. aja skitsamma. Vi hade roooligt. Och idag så har vi busat haha nejmen vi har väl haft kul. Drog vid typ fyratiden? Jag och Linn flummade vid stationen när vi väntade på pendeln hahahaha. KOBLAJA! hahaha.
Och i natt slaggar Vera här och imorn fyller bruuursan år :P 5 år, han e fan stor ;O

Lite bilder från the helg ;P


Molly ditt fina barn!
Molly & MOOIII
MAJA O LINN
Fina Fina Linn


haha petra o molly xp
petra & molly (a)
Linnsen o Majsen
hahaha lool, vi var lite höga då x)
Jag as a tuffing

KRAAWWWWWWWM, Maja (aaaa)

Kommentarer
Postat av: Linn<33

Asså vafaan gör jag på bilden när vi e påväg till ringen?! Hahaha Älskarej vi hade de grymast,koblaja!!!<33

2010-02-06 @ 19:00:15
URL: http://enlinnfifan.blogg.se/
Postat av: Maja

hahaha jaa vi hade de beeest din lilla kooblaja!<33333 laaaaaaw yaah

2010-02-06 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0