Fredag/Lördag

Hellu, dålig bloggare jag är.

Igår gick jag hem till Maja direkt efter mitt hemspråk och där var Linn :) Sen skulle Linn gå, då stack jag och Maja hem till mig och fixade lite festprylar, musiken. Sen stack vi till konsum och köpte all snacks, som är ett måste. Vi hade skitbråttom för dom som var bjudna på den här "överraskningen" visste bara att vi skulle möta upp dom på ringen. Dom var redan där. Och vi hade inte hunnit något i mitt hem, så vi stack snabbt till ringen och mötte upp dom där, vi kidnappade dom mitt i centrum haha. Vi tog ögonbindel och satte på bindor på dom hahaha, har inte jag och Maja en härlig humor?

När alla hade fått sin ögonbindel satte vi på dom hörlurar och musik så att dom inte hörde vilka stationer vi skulle åka. Vi lämnade dom vid ringen och sprang snabbt och köpte senap och ketchup och en citron haha, till korven! Dom var så gulliga, dom hade stått där i entren, alldeles rädda och visste ingenting och hörde inget och såg inget, ni var jätte duktiga! Sen gick vi med alla fyra, maja hade två ch jag hade två och led dom till busstationen. Oj oj oj vad svårt det var på bussen. Bussen bara svängde och dom satte sig i luften eller på varandra, vi till och med ramla!

När vi led dom in till mitt vardags rum, blev det en liten suprise för mig, jag och Maja hade inte hunnit duka eller ställt ut godiset, eller kokat vatten till korven och när jag kom så hade min mami fixat allt, det var jätte fint, Taaack! När alla stod i mitt vardags rummet med beyonce i bakrgrunden tog vi av dom bindorna hah, SUPRISE!
Jag tror dom blev väldigt glada. Så började vi dansa loss och allt, äta bara ha jätte härlig kväll med mina underbara vänner! Tack för att ni gör en fredagkväll bäst! Vi vakna vid, ja vet inte. Så åt vi och fixa undan sängarna sen stack alla, och där förblev jag alldeles själv :(

Men det känns och skönt för varje helg typ dom senaste helgerna har det hänt massor med sova övergrejer varje dag, familjen har klagat lite för att dom vill att jag ska var med dom. Jag har inte ens hunnit kolla på melodifestivalen så nu ska jag gottgöra det med en kväll med familjen och kolla på Melodifestivalen! Daarin är med!



Förlåt för ett sånt långt inlägg, Puss.
När datan funkar ska uppdateringen bli bäst! Pappa håller på och fixar och trixar med den.
Dom som sovde över var: Maja, Molly, Elin, Petra och Yassin! 

Stella

Kommentarer
Postat av: Fanny

<3

2010-02-21 @ 09:24:36
URL: http://itsaacloset.blogg.se/
Postat av: elin

<3

2010-02-21 @ 10:59:38
URL: http://elinsfotoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-02-21 @ 18:45:16
Postat av: Anonym

<3

2010-02-21 @ 18:46:14
Postat av: Anonym

<3

2010-02-21 @ 20:28:34
Postat av: mickis

<3

2010-02-22 @ 08:56:18
URL: http://mcem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0