maja här, gott&blandat


Heeeeeeeeeej, här kommer jag och stööör i stellas sååå duktiga bloggning :D
Hur har ni det? Saknar ni mig? 
Jag saknar att blogga på den här bloggen, det var dumt av mej att sluta här :(
Vill börja blogga med Stella igen fast hon vill typ sluta blogga (avslöjade jag nåt där jag inte fick?) jajaja :D

Hur är det annars då? Bloggar Stella dåligt? Svar: Ja.
Måste be er lyssna på den här låten, True Colors-Cyndi Lauper sjukt fin :)



Jamen visst ser Kissie normal ut? Ja herreguuuud, hon ser ju ut som vilken människa som helst..... HOOOOOST!!!!!!!
nej men titta på henne. Snälla TITTA på bruden.

Nej men om inte lilla jag ska gitta härifrån och laga pizza och störa mig lite till på att det ej går att nå Stella pga att hennes mbil har råkat ut för det fruktansvärda aids... Nu sörjer vi.. :( BUHUHUHU.
Sådär.

HA DET BÄST!

MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0