TJO

Blev inget med tess :(
Och inget tuggummi&tidningsköp heller. Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli av heller. Jag är faktiskt en lat människa. Fast nej, eftersom jag dansar nästan varje dag i veckan, har spelat fotboll större delen av mitt liv.
Jag har dansat sen 4 års ålder, och spelat fotboll sen jag var typ 5. Vad säger ni om det? ;)
Eftersom jag har så tråkigt just nu så varför inte bjuda på massa blandade foton från en lång tid tillbaka fram tills nutid?
Äh vafan, vi kör på det! Och så kan jag bjuda på lite musik medans ni kikar på bilderna ;)
Half Of My Heart- John Mayer

När kan detta vart? Kanske femman, sexan. Saknar dom tiderna med Stella som in i helvete.

Finaste flickan på jorden. Stella jag älskar dig.

Sara & Cicci i sjuan. Saknar de tiderna<3


Jag kör på riktigt blandat här. Här är en av mina kissekatter Alfons

Basse, innan vi bråka. Skön kille(:

Mitt ex Philips lillasyster Juliet. Världens finaste flicka, saknar henne :/

Sara & Cicci hos mig

Jag & Cicci, jag saknar alla dessa bilder. haha då vara vi blondies (;

Innan jag flög till Barcelona ;D

MOT BARCELONA!

På hotellet ;P

Inter- Barcelona

Nästan nybrunett tror jag;P

JULAFTON

JULAFTON

Dygn hos Sara

Philip Columbus. Tiden med dig var grym.

Alltid Sushi

Bästavän

HAHA minnen Sara!

Slutbråkat med Vera

LUUUGG!

Svarthårig (;

Mariaskolan igen med de fina vännerna

Saknar :(

Skidsemester i Polen

Jag & Mickis shoppar som vanligt ;D

Perioden då jag var Green-Day galen

När Yassin skaffa lugg ;D SUPERSNYGGT!

Shopping med Alex

Shopping med Alex

Gotland 2010

Gotland 2010

Sötaste lillebror Jack


Det var allt. Nu ska jag fråga Matilda (storasyster) om hon vill gå till Konsum och köpa nåt gott och se på film.
Puss på er
Maja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0