Sämre statistik..

Inte så konstigt med tanke på våran dåliga uppdatering.
Vilka tycker att vi ska skaffa ny design och header? I så fall kommentera det så ordnar vi det på sekunden ;)



Just nu ligger jag och sölar i soffan.
Petra sov hos mig i natt. Vi såg på Nationaly born killers. TJOCKT bra film säger jag bara. Se den ;)
Petra drog hem ganska tidigt för att vakta sin hund Bilbo. Jag har vart en stund med Yassin, Molly och Elin idag vid zinken. Efter det drog jag och Molly hem till mig för att skapa lunch åt oss själva: Köttbullar & Makaroner. Vår specialitet.
Molly har dragit till sig. Snart kommer Petra.
Och i natt ska jag vistas hos kära Molly med hela gänget.
Vi kommer ha det bäst.

M A J A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0