Saba Sabina

Den här låten spelade vår chaufför i etiopien hela tiden och den satte sig i huvudet och nu älskar jag den, haha! Vi hade en egen chaufför för att vi skulle resa runt i hela etiopien, man behövde ju ett proffs liksom! :)


Saba Sabina
Tigrinja är det. 

 

Handlar om en kille som sjunger om kärlek, han är kär. Dom har lovat att hålla ihop men dom separerar. " Vi kan inte leva utan varandra, tänk på saken Sabina" sen typ  "jag är blyg för att säga emot men jag kan inte strunta i att låta dig gå din väg"  Men han vill ha kvar henne, jaja.
Stella


Kommentarer
Postat av: - Mikaella

S: Nej min blogg har sugigt hästballe under sommaren, haha :D Vi ses snart, på onsdag! <3

2010-08-16 @ 19:47:36
URL: http://mikaellahb.blogg.se/
Postat av: lidia

Haha, eritreaner ska alltid hitta på knäppa bögdanser till låtarna xD

Kan du tigrinja ?? ;o

2010-08-18 @ 14:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0