My day

Nämen , nu har min lilla data tillfrisknat! :) Fan vad galant då?! Aja igår Var jag på stan med Petrisen och sedan stack vi hem till henne och jag sliggilislagga där! :) Vi hyrde:

Vi såg Them först på kvällen, fyfasiken vad vi var rädda! Vi f
underade ett tag om vi skulle stänga av, men klart vi inte gjorde det! ;) Bra film! 4 stars!På morgonen när vi åt frukost satte vi oss och kolla på Snabba cash, den är också otroligt bra så 4 stars! När vi satt där och kolla plirrade min mobil till och det var från Maja som undra om jag ville kolla på bio och då sa jag Ja! Såklart, vem tackar ine nej till bio och bra sällskap? :)

Så efter ett tag hemma hos Petra stack jag till Medis mötte upp Tresure (stavning?) Vera och så Maja! Köpte biljetter till Vampyrer suger och såg såklart den och den suger! Inte så många stars för den iaf! :) Men de var ändå roligt o hänga med :)


sen när jag gick hem så såg jag på Dessie och Alma , wooooooooow! om ni vet vilka de är, bloggerskorna! lr alma kanske inte e bloggare?


Sen kom jag hem och satte på sex and the city tillsammans med min kladdkaka, muums!

Nu fick ni en syn på hela min dag :) Nu ska jag möta upp papi med familjen och äta på restaurang, jag är inte hungrig men aja :( Puss och adjö!

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0