My day 2

Min dag har vart najs. Var på bio med Vera, Stella och Tess. Vi såg ju som sagt "Vampyrer suger".
Enligt Stella så sög den men ja tycker den var tjockt rolig.
Det är bara Stella som är keff.

Efter bion så drog stella hem till sig och jag flängde runt en kortis med vera och tess innan vera drog hem till sig. Och då vart det bara jag och tess som flängde runt. Haha när vi var på tuben så drog vi ner nån skylt och när vi gick av tuben såg vi två vakter så tess slängde iväg skylten på marken men då får en snubbe damp och tar skylten och springer till vakterna och säger till dom och jag och tess kubbar därifrån HAHA!
Maja <3 Cam= SANT



Aja, dagen har vart najs.
Puss på er.
Maja'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0