hola!


Love the way you lie.

Har blivit alldeles galen i den där korviga låten, den är jättebra men snälla kom bort från mitt huvud!

Nu har liksom skolan börjat för mig, det var den riktiga andra skoldagen idag. Enligt schemat alltså. Känns väl helt okej... Sitter iaf bredvid en härlig bänkkompanjon, så vi skrattar typ hela tiden så det lättar lektionerna iaf! 

Min syster börjar imorrn, och jag började i onsdags!? :O Livet e orättvist asså....

 

Ps. Är rätt stolt över mig, vi fick en läxa idag och jag har redan börjat med den! Första dagen när jag fick den satte jag mig och tog min tid och påbörjade läxan, otroligt! Gör nästan alltid dagen innan. Ska fortsätta imorrn sen är det över! Yeees

Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0