Hata mig så mycket ni vill

För min dåliga uppdatering, men whaaaaat fucking eveeer.
Idag kom jag hem från landet, var där med clara. mycket najs.
Och idag har jag bara packat, packat, shoppat och vart med Stella som jag inte träffat på 748659484 år. Vi hade det ytterst najs.
Gissa vart jag ska? Justdet, kollooo ;)
Heeelt ensam:D
Haha nä skoja, jag ska dit med Cicci, Mickis,Sara, Tove och Vera.
Alla som inte vart på kollo tror typ att det e nördarnas högkvarter men nej! Det är faktiskt grymt kul och så träffar man massa nya kuliga people:D
ASNAJS!



Imorn så faaar jaaaag. Vi ska ses halv tio imrn. Och Stella får uppdatera annars får inte hon va med. hmm1
Men pussar
Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0