Bästa helgen

Nu ska jag skärpa mig. Jag måste uppdatera. Okej, jag har inte haft nåt internet för modemet fick cancer.
Men nu är det fixat;)
I alla fall, i Torsdags var jag på NRJ med roligaste människorna, det var seriöst grymt kul!
Och igår var jag och grilla med samma människor och vi hade det bäst. Jag älskar er alla!
BILDER FRÅN NRJ

BILDER FRÅN GRILLNINGEN IGÅR

Oj Oj Oj det var inte lite bilder det.
Snart kommer Veras familj och då blir det kräftskiva. Fast jag vet inte om jag gillar kräftor längre..
Eller asso när jag var liten var jag värsta kräftätaren. Ha ha!
Men liksom tänk att vi sitter och äter hela deras kroppar och drar bort bajssträngen och euuw!

Men men, ha det gött. Jag lovar er att jag ska bättra mig med bloggningen.
Puss på er
Maja *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0