Enligt mina åsikter om följande bloggare


Trevlig, söt och glad tjej. Har blivit ganska mogen nu.
Först läste jag nästan aldrig hennes blogg. Tyckte den var tråkig.
Men nu läser jag den nästan flera gånger varje dag (:




Mycket mer mogen nu. Inget löshår, inget smink. Bloggen är kul och hon är söt och rolig.
Ibland kan hon dra till med nåt riktigt omoget men hallå?
Det gör väl alla nån gång ibland. Jag gillar henne mycket mer än vad jag gjorde förr! (:

Mycket fin tjej. Hon har drömutseendet. Hon verkar som en sjukt glad och som en tjej med sinne för humor.
Men dock kan jag tycka att bloggen är lite tråkig ibland. Fast jag läser den ju inte så ofta. Men ska försöka göra det mer och se vad jag tycker. (:

Ful, ledsen att behöva säga det men det stämmer ju. Och det var därför jag tog den fula färgen på "Kissie".
Hon förtjänar ingen fin rosa! Först trodde jag på det där snacket om att Kissie bara är en roll och att i verkligheten är hon inte så. Men vad f*n! Hon går och sköhetsoperear sig och skit. Retusherar bilderna så att hon till slut ser ut som en upp&ner vänd sax! Och går på äckliga "porr"fester. Nej fy på denna tjej.
Men jag kan erkänna att det är kul att läsa hennes patetiska blogg. Sitter alltid och garvar åt hur ful hon är. Fast det känns lite jobbigt att vara en del av hennes statistik.. Jag höjer ju den ännu mer!


Sjukt snygg. Exakt min kille i smak. Han och Paulina är superfina ihop och jag hoppas det håller för dem.
Han är rolig och jag älskar hela idén med challengeboy. Jag älskar att se alla sjuka videos.
Och humorn är på bästa klass.
Älskar honom. (:

Nu fick ni en blick in i vad jag tycker om dessa personer.
Sov sött vakna blött

Maja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0