shita mkt bilder här...

Igår med Majsen, de började med att vi träffades på slussen och satte oss och åt på donken där borta. Asså man har roligt direkt när man träffar henne!  Sen leta vi efter solbrillor, men fann inte några, så det blev lösögonfransar för Maja. Det sög när jag hjälpte Maja att sätta på. Sen stack vi hem till mig och mötte mina gäster. Men vi hade det ruuligt!

Bilder kommer här OBS. Riktigt fula bilder på mig, så be prepared:

På makedonken:



Här visar ja verkligen att ja inte gillar gurkan i cheesburgaren.





På stan:





På underbara zinken
- Lovar fick värsta sommarkänslan! Gamla goda tider.











På hemvägen:



Sådär, tycker ni de e jobbigt me så många bilder?

Usch vet ni hur mkt jag och Maja stör oss på de här:


Det är Gina tricot tjejen, som har den där bucklan?! Dom borde väl fixa de...

Stella





Kommentarer
Postat av: youmessingwithmybut.

hahaha mina gullisar:D<3

OBS stella ljuger för allihopa att ni ska va beredda på något fult nu kmr alla få en chock av all snygghet:O

asso stella lägg av<3

2010-04-07 @ 20:25:09
Postat av: lidia

haha märkte också av detdär med flätan :S

2010-04-09 @ 19:04:59
URL: http://lidiatesfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0