Rubrik

Läget?
Själv mår jag ganska bra. Det är lov för fan!!
Ursäkta svordomen=). Sitter här och lyssnar på KENT och tänker på typ ingenting.Eller en sak tänker jag på konstant: Sommaren. Asså allvarligt det finns inget jag vill ha just nu mer än sommaren. Ja ja, har inte så mycket att blogga om men Stella får ju ta och skärpa sig, eller hur? Vad är hon för bloggare egentligen? Hon klagar på mig? Huuh, det är JAG som ska klaga på HENNE! :@


I förrgår tror jag det var. Ja då på morgonen när jag skulle skära bröd så typ hoppa kniven, eller min hand till så jag skar mig i fingret. Det gjorde så sjukt ont!!! Först kom det inget blod, sen kom det jättemycket så jag fick linda in fingret i papper och bla bla bla. Men det läker fint;)
Här ser ni mitt stackars finger i finfint plåster

Hugs, Maja (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0