RUBRIK

Hej hej hallå! Jag är sjukt trött faktiskt, men jag kämpar med detta inlägget nu.
Måste ju uppdatera vafan!

Iaf så har jag kommit hem från älsklingen Stella. Vi hade riktigt kul. Hennes familj hade gäster igår.
Dom var riktigt trevliga människor haha.
Och jag smakade etiopisk mat för första gången: Ingera (stavning?).
Jag älskar det! Det var verkligen asgott. Det är ett litet tips till er läsare, smaka!
Vi var vakna till kl.6. Och vaknade vid ett-tiden.
Vi käkade frulle, fixade oss. Sen åt vi ÄNNU mer ingera och kollade på en film. Mysigt säger jag bara


Men men.. Nu är jag hemma och chillar galet haha. Imorgon så ska jag träffa älsklingen Alexandra, vi ska till stan.
Och efter det ska jag träffa Mickis och hon slaggar hos mig.

PUSS, eran absoluta förebild Maja (a)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0