BÄSTA BÄSTA

Shooo, asso shit haha. Nu har jag verkligen vänt på dygnet. Ordagrant!
Igår somnade jag kl.6 på morgonen. Samma i natt också haha.
Japp igår så sov ju Mickis över hos mig, vi hade sjukt kul. Älskar dig gumman.
Sen när Mickis dragit hem till Spånga så gick jag och mötte Alex på zinken och vi drog hem till henne.
Jag sov där. Eller sov och sov. Vi sov inte så mycket direkt. Vi satt och gjorde radio ^^
OMEGLE. OM & EGLE HAHHAAHAHA.
omg, aja hade det bäst Love You <3

Här kommer bilder från när jag var med mickis och från när jag var med Alexandraaauu
Mickis & Jag
Ser ut som anus på bilden men skit samma




HAHA Alex babe



Såå SÄXII
Ohlalaa säger jag bara!

Haha omg ^^



Tonight sover Sara här, kanske ska träffa Philip sötnos också <3

PEAAAACE BRÄÄÄH// MAJA/EGLE (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0