NYC

Oh heej och hå! Hoppas ni har det så bra. Själv är jag lite frusen efter att ha vart ute i kylan och bytte klockan jag fick som julklapp till en mycket snyggare! Man fick t.o.m ett halsband, fast det var inte så snyggt. Sen såg jag en sommar aktig "jeans" jacka fast kort. Köpte den med, det är ju mellandagsrea så varför inte passa på! Igår var jag hos Cissi och kolla på one three hill och softa och hade skoj, och snart kommer det bästa..... När jag kom hem var mitt rum helt annorlunda! Hyllor , städat, anslags tavla, och en snygg karta på new york! Alltså pappa hade hela dagen fixat mitt rum medans jag satt och dega och jag hade ingen aning! Jag är i alla fall väldigt nöjd. Jag kan få ta foto sen, men jag ska måla om också och fixa lampor och såna där saker! Det är inte många som vet det här, Maja kanske inte vet det här heller. Men min dröm eller dröm och dröm men nånting jag kommer göra är att bo i New York i kanske ett år och plugga, eller nånting, kanske gå något gymnasie år där. Men åtminstonde bo där i något år! Hoppas det händer, eller det ska hända! Gott nytt år måste man ju säga! Fast det är ju imorrn men ändå jag berättar imorrn om vad som kommer hända, längtar!



Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0