kokosnöt


Så fin...



Hello! Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Men, jag slagga hos Petra och vi hade det as mysigt börja med att vi åkte skridskor som är första gången för i år för mig. Vi åkte på kungsan, jätte härligt! Fast jag hatar att ta på sig och ta av sig usch och när man fryser ihjäl fingrarna! Dom bir istappar, men jaja vi spela nåt spel som var as roligt nånting med hinderbana haha det var fett roligt.. Sen basta vi och gjorde värsta spat, eller nästan haha sen sprang vi ut och rulla oss i snön och basta igen. Sen sent på natten försökte vi knäcka en kokosnöt med hammare och spik som gick si sådär!

Far jag kan inte få upp min kokosnöt inte ens med hammare och spik..
Låten passar perfa!




Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0