Jul?

Nu dreglar jag över O.C och sjunger med california california here we come! Men nu ska jag fixa mig och dra till Sandra, först tänkte vi åka skridskor men hon hade inga så istället ska vi slappa och säkert äta godis! Maja stack till sin mormor och morfar där typ hela hennes släkt ska fira julen. Själv kan jag inte fatta att det är julafton imorgon! Ärligt, jag och Linn snacka igår om att det kändes som Augusti eller September! Jag har verkligen ingen julstämning, känns tråkigt. När man var liten satt man bara och tänkte vad man skulle få och längtade så himla mycket men nu sitter jag här och inte känner nåt. Men jag är glad för att det snöar, pulkaaaa! Det kan man inte sluta älska!


Det här var förra året, så härligt och bara hoppa i!
Stella

Kommentarer
Postat av: Maja

hihihi jag har inte åkt än xD.

men jag känner inte heller att dte e jul. jag bara sitter här och knr iiiingenting hahahaha xD<3

2009-12-23 @ 13:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0