hemma igen :)

Japp, nu e jag hemma. Igår var jag och shoppade med Mickis och jag klippte lugg! och sen drog vi hem till henne i spånga ;)
Vi hade jättemysigt. Vi hyrde en skräckis som heter "Flickan i källaren".
haha den var skitkonstig, inte ens läskig xD.
jaja, vi var typ vakna hela natten och flummade haha. Men jag e ändå inte så trött tycker jag.


Jag kunde inte blogga hos mickis för hennes internet cepade :/

Imorrn kommer Lisa älskling och vi ska ha det bäst på nyår! ;)


 Mickis käkar pizza hah
 hah den bjuder jag på, lugg? vad tycks?
 vill man vara pigg ska man dricka x-ray x)




KISSES, MAJA (a)


Kommentarer
Postat av: Alice

Skiiiit snygg i lugg juh !!! <3 :D

2010-01-04 @ 21:19:36
Postat av: Maja

Taaaack<3

2010-01-05 @ 19:14:02
URL: http://exotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0