GOTT NYTT ÅR!

Hej mina lilla barn! Nä men, hörrni jag vill bara säga GOTT NYTT ÅR! Verkligen, jag hoppas att detta år som kommer är ett oförväntat år alltså bra saker då menar jag, kom ihåg ni ska ha ett nyårslöfte, jag ska ha ett !!! Eller jag har redan en, men det får ni inte veta höhö! Yassin och Petra skulle typ inte göra något speciellt med sina föräldrar och så kom vi fram till att dom kommer hit! Min mami och papi kommer bjuda in sina kompisar och sina kompisars barn och allt så allt blir så perfekt! Nu sitter Petra och tar bort Yassins flätor! Efter nyår när det har blivit 2010 sover dom över asså idag typ... Men ha det bäst! Kommer bilder och allt! :) Puss o hej!



Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0