One more day

Tjoho!
Jag kan inte skriva!!!! Man kan inte skriva dom tre sista bokst'verna i i alfabetet det blir konstiga tecken t.ex. [ ' ; Allts[ nar jag skriver kommer jag skriva med a istallet och o. Hoppas ni forstor, men jag var hos Sandra och vi chilla lyssna pa musik och everything! Jag kanner mig valdigt duktig for jag promenerade till och fran Sandra! Duktig som jag ar! Hoppas ni forstor vad jag skriver, antingen ar det datan eller stilen pa texten ... 


Sandra! Jag tvingade henne att ge mig bilden sa att jag kunde lagga upp den har bilden.

Stella

Kommentarer
Postat av: sandra

abboooe vilken katt langa nummer!

2009-12-26 @ 17:45:21
Postat av: sandra (:

KATTTTTTTTTTTTTTTTTT!

2009-12-26 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0